Saturday 12 March 2011

post pertama

Assalamualaikum...alhamdulillah saya dapat create blog saya yang pertama kali ni setelah beberapa lama mencari  jaln untuk create..thanz to fraidzul...
Saya Dr Firdaus, seorang doktor yang sedang bertugas di Seremban...
Selain bekerja sebagai seorang doktor, saya amat aktif melibatkan diri dalam aktiviti remaja,masyarakat dan pelajar2 sekolah...aktif sebagai motivator, penceramah dan mengendalikan program untuk pelajar-pelajar sekolah dan remaja secara percuma...Saya juga sentiasa menjadi mentor kepada pelajar2 sekolah dan remaja dalam memberikan nasihat, ceramah, pandangan, semangat dan motivasi, ilmu dan pengalaman kepada mereka...saya dikenali sebagai abg firdaus di kalangan mereka...
Insya Allah...melalui blog ini, pelbagai maklumat dan pengalaman serta pandangan akan dicoretkan dan dikongsi untuk kita semua...saya amat mengharapkan kalian akan sentiasa review dan comment atas blog dan coretan saya ini...dan jangan lupa addlah sebagai followers saya...

ok lah...nanti kita akan sambung lagi...
wassalam
Thank You...
Dr Firdaus

3 comments:

  1. saya suka tengok dr bagi motivasi tadi .

    ReplyDelete
  2. ...kepada mereka...saya dikenali sebagai abg firdaus yang hensem*** di kalangan mereka...

    XD ceramah abg bagi tadi best. Sangat menaikkan semangat saya untuk belajar....maka aya bertemu kembali dengan semangat yang telah hilang sejak setahun yang lalu...(iaitu selepas pmr) =) maka selepas ini saya akan berusaha lebih kuat. Saya ambik 11 subjek spm =O PEREMPUAN ini akan berusaha untuk kalahkan abang! =DDD

    ReplyDelete
  3. abang : apa khabar adik2 abang??
    adik2 : baik abang hensem!!!...hahaha....the most awesome talk i've ever been...keep it up and you can motivated the student..

    ReplyDelete